Kontakt

Makarun

Restauracje Gliwice 2019

Kluczowe w projekcie:

  • Skupienie na charakterystycznych cechach marki - pysznym makaronie i pomarańczowym kolorze stało się motywem przewodnim.
  • Koncepcja odzwierciedla pełną życia, kolorową komunikację, wspierającą tworzenie relacji klienta z marką.
  • Układ funkcjonalny oraz odpowiedni podział kolejek klientów usprawniają działanie lokalu i niwelują napięcia załogi i klientów. 
  • Angażujące stanowisko instax-spot, które przy użyciu #howdoyoueatyourpasta na instagramie, przy zdjęciu pokazującym jedzienie Makaruna, drugkowało zdjęcie, pozwoliło ośmielić ludzi i odczarować niechęć do brudzenia się. 
Poprzedni Następny Powrót do listy projektów Powrót do strony głównej

Strona korzysta z cookie / ciastek w celu realizacji usług i zgodnie z dokumentem Polityka prywatności.

Zamknij