Marka Rituals Cosmetics we współpracy z biurem Schwitzke Górski otworzyło swoje pierwsze sklepy w Polsce. Ofertę dotychczas dostępną w perfumeriach Douglas i Sephora czy sklepie internetowym marki, będzie można w pełnym wymiarze poznać w firmowych salonach. Pierwszy z nich o powierzchni około 150m2 właśnie otworzył się w Warszawie w galerii Westfield Arkadia, kolejny w Sadybie (Warszawa), a wkrótce otwarcie w Galerii Bałtyckiej (Gdańsk).
Biuro Schwitzke Górski odpowiedzialne było za kompleksowe wdrożenie zunifikowanego na skalę Europy konceptu marki. Do zakresu prac należało przygotowanie projektów wykonawczych, w tym dopasowanie projektu koncepcyjnego do przepisów prawa lokalnego i wybudowanie lokalu pod klucz wraz z koordynacją Project Management.
To już kolejny zagraniczny klient, dla którego Schwitzke Górski koordynuje proces budowlany, kontynuując tym samym rozwój kompleksowych usług dla marek, obejmujący nie tylko projektowanie wyjątkowych doświadczeń, a także wdrożenia konceptowe i prace budowlane. Cały proces pracy z marką Rituals był wyjątkowy, ponieważ ze względu na covidowe ograniczenia odbywał się zdalnie, a pomimo tego przebiegł bezproblemowo. Koncept został w zasadzie zaimplementowany w hybrydowym modelu współpracy, którego przetestowana już przez Schwitzke Górski sprawność otwiera drzwi do polskiego rynku markom z całego świata.