PL EN
Główna - 3

Makarun

Portfolio -

Kluczowe w projekcie:

  • Skupienie na charakterystycznych cechach marki - pysznym makaronie i pomarańczowym kolorze stało się motywem przewodnim.
  • Koncepcja odzwierciedla pełną życia, kolorową komunikację, wspierającą tworzenie relacji klienta z marką.
  • Układ funkcjonalny oraz odpowiedni podział kolejek klientów usprawniają działanie lokalu i niwelują napięcia załogi i klientów. 
  • Angażujące stanowisko instax-spot, które przy użyciu #howdoyoueatyourpasta na instagramie, przy zdjęciu pokazującym jedzienie Makaruna, drugkowało zdjęcie, pozwoliło ośmielić ludzi i odczarować niechęć do brudzenia się. 
Główna - 3
Główna - 3 Główna - 3
Główna - 3 Główna - 3

Projektujemy doświadczenia.

Tworzymy koncepty.

Budujemy.