PL EN
Główna - 3

Inglot

Portfolio -

Inspiracją dla nowego konceptu Inglot zarówno w kontekście układu sklepu, jak i wykorzystanych materiałów oraz kolorystycznych akcentów stała się kobieca "twarz" i wszystkie aspekty jej dotyczące - od pielęgnacji, niezbędnej bazy pod makijaż, po kolorowe kosmetyki, które podkreślają indywidualność każdej klientki. Cały koncept i wszystkie założenia dotyczące zaopiekowania potrzeb konsumentów, stworzenia przyjaznych zakupowych ścieżek i w pełni klientocentrycznej strategii CX zostały opracowane w oparciu o proces badawczy, mapujący realne konsumenckie praktyki i weryfikujący wynikające z nich oczekiwania w stosunku do marki, procesu zakupowego, czy wyglądu przestrzeni sprzedaży. Pozyskane w toku badań jakościowych i ilościowych insighty, stały się podstawą dalszej pracy architektów biura Schwitzke Górski i na każdym etapie projektu służyły jako wsparcie i ugruntowanie podejmowanych decyzji. 

Projekt miał na celu zaspokojenie potrzeb zarówno stałych, dojrzałych klientek marki, jak i młodych kobiet, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kosmetykami, nabywają nowe kompetencje w obszarze makijażu, czy po prostu eksplorują dostępne na rynku możliwości. Biuro skupiło się na elementach fundamentalnych dla każdej kobiety: bazie pod makijaż i dobrym podkładzie. Te podstawowe produkty, niezbędne w każdej kosmetyczce, zostały podkreślone w finalnym koncepcie salonu. 

Zgodnie z filozofią marki Inglot, projekt salonu wykorzystuje naturalne odcienie beżu i tak zwane kolory gamy nude. Nawiązują one do tekstur i odcieni skóry, co jest kluczowym elementem DNA marki. Biuro architektoniczne, zważając na organiczne cechy ludzkiej twarzy, takie jak obłe kształty i brak kantów, zastosowało w przestrzeni sklepu łuki, które uwidocznione zostały w witrynie, we wnętrzu salonu i także na stole wejściowym. Dzielą one przestrzeń na kategorie produktowe i kreują ścieżki klienta, a jednocześnie przykuwają spojrzenie swoją wyjątkową formą. Te wyjątkową w odcieniach i formach bazę projektową uzupełniają akcenty kolorystyczne, tzw. makijaż sklepu, który pojawia się w postaci kolorowych postumentów, fotela czy szkiełek wizualnie dzieląc salę sprzedaży od strefy makeup. Strefa ta odgrywa ważną rolę w tworzeniu pozytywnego doświadczenia konsumenckiego i jest szczególnie doceniana przez stałe klientki marki. Dla młodszej grupy klientek, zainteresowanej samodzielnym testowaniem i odkrywaniem produktów, zaprojektowano specjalną strefę z umywalką, umożliwiającą higieniczną weryfikację produktów na własnej skórze.

Główna - 3
Główna - 3 Główna - 3
Główna - 3 Główna - 3 Główna - 3
Główna - 3
Główna - 3 Główna - 3

Projektujemy doświadczenia.

Tworzymy koncepty.

Budujemy.