Koncept Medicine nagrodzony!

Na tegorocznych targach VR Warsaw Days, zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Retail Design Award za koncept Medicine

Otwarcie nowej kawiarni Nakielny

Nowa kawiarnia Nakielny w Galerii Kazimierz

Nowy Salon Medicine

Otwarcie nowego salonu Medicine Galerii Północnej (Warszawa)

Nowy Sklep Intersport

Przedstawiamy nowy sklep Intersport w Atenach, za nowy koncept odpowiedzialna jest Grupa Schwitzke

Artykuł dla Forbes

Jesteśmy na Comarch Retail 2017

Nagroda Business Women & life dla Michała Górskiego

Zapraszamy do nowej wyspy, Nakielny Kraków Bonarka

Martes Sport – Retailer of the Year

Nasz klient Martes Sport wygrał nagrodę SCF Retailers Awwards 2017 w kategorii „Retailer of the Year”, gratulujemy!

Nowy artykuł dla Business Woman Life

Jesteśmy na Shopping Center Forum!

5 kwietnia 2017 Warszawa

Lwowska Park Rrzeszów

Zapraszamy do pracowni

Artykuł dla magazynu Moda w Polsce

Jesteśmy na Euroshop!

Nakielny bronowice już otwarty

Schwitzke on Euroshop

Odwiedź stanowisko Schwtizke na targach Euroshop

MAKE YOUR BUSINESS BETTER

66 OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

„Jak skutecznie wdrożyć historię marki w naszym otoczeniu poprzez kreowanie wizerunku wnętrz”

 

Shoping Center Forum

Nominacja  do nagrody w kategorii Retail Store Design, która zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017

Artykuł dla magazynu Moda

Od 10 lat tworzy polskie przestrzenie fashion. Jego projekty to wynik bogatego doświadczenia, wiedzy i umiejętności wsłuchania się w potrzeby klienta. Kieruje polską filią Schwitzke & Partner, która realizuje zlecenia dla największych marek w naszym kraju. Precyzja oraz światowy design to cechy charakterystyczne projektów Michała Górskiego, o których opowiada w rozmowie z Lidią Przybylską.

Kongres Kobiet

Organizowany przez Magazyn Business Woman & Life

25-26 listopada 2016 rok

Tragi RetailShow

16-17 listopad 2016

Best Shop Concept

Celem projektu było zdefiniowanie na nowo wizerunku marki Komfort – w aspekcie obsługi klienta, komunikacji marketingowej, wizerunku sklepów. Zaprojektowany układ funkcjonalny salonu odzwierciedla kluczowe kompetencje sieci Komfort. W centralnej części salonu zaprojektowano otwartą dla klientów strefę doradców, likwidując bariery architektoniczne. Wizerunek salonu, jego monochromatyczna stylistyka, ma na celu podkreślenie walorów produktów, przejrzystość komunikacji oraz rozpoznawalność marki. Sklepy Komfort są teraz miejscem, w którym klient z pomocą ekspertów dokonuje wyboru produktów w otwartej, jasnej i czytelnej przestrzeni sprzedaży.